Søk

GSX-R1000R

GSX-R1000RM0_Sort_rod_hovedbilde_Suzuki
309.900,-

Pris kr 309.900,-

Legendariske GSX-R1000R tilbake på toppen!
For 32 år siden rullet den første GSX-R-modellen ut fra produksjonsbåndet i Japan. Den fikk navnet GSX-R 750 og skrev motorsykkelhistorie fra første sekund. Få merkenavn innen MC-verden skaper like mye følelser som ikoniske GSX-R. En million solgte enheter etter at den første GSX-R-modellen ble lansert i 1985, presenterer Suzuki nå sin hvasseste sportssykkel noen sinne – en lynrask GSX-R1000R – lastet med kunnskap fra MotoGP og Superbike-VM.
GSX-R1000R har hentet både inspirasjon og teknologi fra MotoGP-satsningen til Suzuki. Den er spekket med moderne teknikk, har en helt nyutviklet og råsterk rekkefirer, ny ramme og et design som oser muskler. 2017-versjonen av GSX-R1000R er uten tvil den ultimate GSX-R-modellen.
Suzuki-ingeniørene brukte alt som gjorde standard GSX-R1000 til sjefen av sportssykler, og bygde den enda bedre ved å tilføre avanserte førerassistanse-systemer, som for eksempel IMU-relatert ABS, quickshifter for effektiv giring og launch control-system som sender deg først ut fra startfeltet eller gjør deg til vinner av rødlys-duellene.
Høydepunktene står i kø på nye Suzuki GSX-R1000R. Motoren yter 10 % mer krefter enn forgjengeren. Kreftene er ekstrem gjennom et langt effektregister – og på topp er den som et villdyr. Den har et kompakt lettvekts konkurranse-batteri, et ultrasmidig chassis, eksklusive demperkomponeter fra Showa, 10-trinns traction control, wheelie control, quick shift og er race ready rett ut fra kassen.
NB: GSX-R1000R leveres i begrenset opplag.

Høydepunkter:

•    Helt ny 999,8 ccm motor med Ride By Wire og eksepsjonell effekt gjennom hele
     registeret.
•    Avansert elektronikk, som Inertia Measurement Unit (IMU), S-DMS for
     justerbar effektmodus og Suzuki traction control (10 trinn).
•    Nytt design med MotoGP-linjer og aerodynamikk.
•    Ny twin-spar-ramme i aluminium som er 10 % lettere og mer kompakt enn forgjengeren.
•    Høy-ytelses demperteknologi fra Showa i bakdemper og forgaffel, med Balance Free
     Fork og Balance Free Rear Cushion.
•    Ny 32-bit Dual Processor Engine Control Module (ECM), som kombinerer det beste fra
     gatemotorsykler og MotoGP.
•    Ny Inertial Measurement Unit (IMU) fra MotoGP, som bidrar til elektronisk justerings-
     muligheter både til chassis og motor, for maksimal ytelse. Bistår også det avanserte
     ABS-bremsesystemet.
•    Suzuki Launch Control System gir GSX-R1000R-føreren en fordel på starten av racet.
•    Det nye Suzuki Bi-directional Quick-shift System lar GSX-R1000R-føreren gire kjappere
     enn noen sinne.

Slagvolum (ccm) 999
Motortype 4-takt, 4 sylindre
Boring & Slag (mm) 76,0 x 55,1
Kjølesystem Væskekjølt
Girtype 6-trinns, konstant utveksling
Fjæring foran Teleskopisk opp/ned gaffel, springfjær, oljedemping
Fjæring bak Link type, springfjær, oljedemping
Forbrems Skivebrems, dobbel
Bakbrems Skivebrems
Dekk foran 120/70ZR-17M/C 58V slangeløs
Dekk bak 190/55ZR-17M/C 75V slangeløs
Total høyde 113,0 cm
Total lengde/bredde (tommer) 2045 x 705 mm
Salhøyde 81,0 cm
Bakkeklaring (cm) 13,0
Akselavstand (cm) 140,5
Bensintank (liter) 16
Vekt fulltanket 203

Veiledende pris fra: 309.900,-

Veil. pris for 2020

Korrigert pris etter AVGIFTSREDUKSJON!



Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste
Sammenlign