
GSX-R1000R

Pris kr 309.900,-
Legendariske GSX-R1000R tilbake på toppen!
For 32 år siden rullet den første GSX-R-modellen ut fra produksjonsbåndet i Japan. Den fikk navnet GSX-R 750 og skrev motorsykkelhistorie fra første sekund. Få merkenavn innen MC-verden skaper like mye følelser som ikoniske GSX-R. En million solgte enheter etter at den første GSX-R-modellen ble lansert i 1985, presenterer Suzuki nå sin hvasseste sportssykkel noen sinne – en lynrask GSX-R1000R – lastet med kunnskap fra MotoGP og Superbike-VM.
GSX-R1000R har hentet både inspirasjon og teknologi fra MotoGP-satsningen til Suzuki. Den er spekket med moderne teknikk, har en helt nyutviklet og råsterk rekkefirer, ny ramme og et design som oser muskler. 2017-versjonen av GSX-R1000R er uten tvil den ultimate GSX-R-modellen.
Suzuki-ingeniørene brukte alt som gjorde standard GSX-R1000 til sjefen av sportssykler, og bygde den enda bedre ved å tilføre avanserte førerassistanse-systemer, som for eksempel IMU-relatert ABS, quickshifter for effektiv giring og launch control-system som sender deg først ut fra startfeltet eller gjør deg til vinner av rødlys-duellene.
Høydepunktene står i kø på nye Suzuki GSX-R1000R. Motoren yter 10 % mer krefter enn forgjengeren. Kreftene er ekstrem gjennom et langt effektregister – og på topp er den som et villdyr. Den har et kompakt lettvekts konkurranse-batteri, et ultrasmidig chassis, eksklusive demperkomponeter fra Showa, 10-trinns traction control, wheelie control, quick shift og er race ready rett ut fra kassen.
NB: GSX-R1000R leveres i begrenset opplag.
Høydepunkter:
• Helt ny 999,8 ccm motor med Ride By Wire og eksepsjonell effekt gjennom hele
registeret.
• Avansert elektronikk, som Inertia Measurement Unit (IMU), S-DMS for
justerbar effektmodus og Suzuki traction control (10 trinn).
• Nytt design med MotoGP-linjer og aerodynamikk.
• Ny twin-spar-ramme i aluminium som er 10 % lettere og mer kompakt enn forgjengeren.
• Høy-ytelses demperteknologi fra Showa i bakdemper og forgaffel, med Balance Free
Fork og Balance Free Rear Cushion.
• Ny 32-bit Dual Processor Engine Control Module (ECM), som kombinerer det beste fra
gatemotorsykler og MotoGP.
• Ny Inertial Measurement Unit (IMU) fra MotoGP, som bidrar til elektronisk justerings-
muligheter både til chassis og motor, for maksimal ytelse. Bistår også det avanserte
ABS-bremsesystemet.
• Suzuki Launch Control System gir GSX-R1000R-føreren en fordel på starten av racet.
• Det nye Suzuki Bi-directional Quick-shift System lar GSX-R1000R-føreren gire kjappere
enn noen sinne.
Slagvolum (ccm) | 999 |
Motortype | 4-takt, 4 sylindre |
Boring & Slag (mm) | 76,0 x 55,1 |
Kjølesystem | Væskekjølt |
Girtype | 6-trinns, konstant utveksling |
Fjæring foran | Teleskopisk opp/ned gaffel, springfjær, oljedemping |
Fjæring bak | Link type, springfjær, oljedemping |
Forbrems | Skivebrems, dobbel |
Bakbrems | Skivebrems |
Dekk foran | 120/70ZR-17M/C 58V slangeløs |
Dekk bak | 190/55ZR-17M/C 75V slangeløs |
Total høyde | 113,0 cm |
Total lengde/bredde (tommer) | 2045 x 705 mm |
Salhøyde | 81,0 cm |
Bakkeklaring (cm) | 13,0 |
Akselavstand (cm) | 140,5 |
Bensintank (liter) | 16 |
Vekt fulltanket | 203 |
-
-
-
-
-
Fast back
Pris: 1199,-
(45550-17810-YSF)
45550-17810-YSF Blå
45550-17810-YVB Sort
45550-17810-YVZ Rød
45550-17810-YKV Matt Sort -
BOX COMP,SEAT TAIL
(45550-17810-YVZ)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tankbag Large
Pris: 1999,-
(990D0-04600)
11-15 liter. Durable nylon, volume from 11 liters to 15 liters expandable. Rain cover, carrying strap reflective strips and nylon adapter included.
Husk tankfeste -
-
-
FUEL TANK PROT. FOIL TRANSP.
(990D0-17KB2-PAD)
-
-
-
-
-
-
Styrelodd
(990D0-17K18)
-
-
-
-
-
-
-
-
Kåpebeskytter
(990D0-17K40)
-
-
-
Veiledende pris fra: 309.900,-
Veil. pris for 2020
Korrigert pris etter AVGIFTSREDUKSJON!
Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.