Søk

GSX-R1000R 2018 Sort

Suzuki_GSX-R1000RAL8_hovedbilde_sort
269.900,-

Den legendariske GSX-R1000R - nå med hele 202 Hk!

Se GSX-R1000 i 360graders Viewer

For 32 år siden rullet den første GSX-R-modellen ut fra produksjonsbåndet i Japan. Den fikk navnet GSX-R 750 og skrev motorsykkelhistorie fra første sekund. Få merkenavn innen MC-verden skaper like mye følelser som ikoniske GSX-R. En million solgte enheter etter at den første GSX-R-modellen ble lansert i 1985, presenterer Suzuki nå sin hvasseste sportssykkel noen sinne – en lynrask GSX-R1000R – lastet med kunnskap fra MotoGP og Superbike-VM.
GSX-R1000R har hentet både inspirasjon og teknologi fra MotoGP-satsningen til Suzuki. Den er spekket med moderne teknikk, har en helt nyutviklet og råsterk rekkefirer, ny ramme og et design som oser muskler. 2017-versjonen av GSX-R1000R er uten tvil den ultimate GSX-R-modellen. 
Suzuki-ingeniørene brukte alt som gjorde standard GSX-R1000 til sjefen av sportssykler, og bygde den enda bedre ved å tilføre avanserte førerassistanse-systemer, som for eksempel IMU-relatert ABS, quickshifter for effektiv giring og launch control-system som sender deg først ut fra startfeltet eller gjør deg til vinner av rødlys-duellene.

Høydepunktene står i kø på nye Suzuki GSX-R1000R. Motoren yter 10 % mer krefter enn forgjengeren. Kreftene er ekstrem gjennom et langt effektregister – og på topp er den som et villdyr. Den har et kompakt lettvekts konkurranse-batteri, et ultrasmidig chassis, eksklusive demperkomponeter fra Showa, 10-trinns traction control, wheelie control, quick shift og er race ready rett ut fra kassen.
NB: GSX-R1000R lever i begrenset opplag.
Høydepunkter:
Helt ny 999,8 ccm motor med Ride By Wire og eksepsjonell effekt gjennom hele registeret.
Avansert elektronikk, som Inertia Measurement Unit (IMU), S-DMS for justerbar effektmodus og Suzuki traction control (10 trinn).
Nytt design med MotoGP-linjer og aerodynamikk.
Ny twin-spar-ramme i aluminium som er 10 % lettere og mer kompakt enn forgjengeren.
Høy-ytelses demperteknologi fra Showa i bakdemper og forgaffel, med Balance Free Fork og Balance Free Rear Cushion.
Ny 32-bit Dual Processor Engine Control Module (ECM), som kombinerer det beste fra gatemotorsykler og MotoGP.
Ny Inertial Measurement Unit (IMU) fra MotoGP, som bidrar til elektronisk justeringsmuligheter både til chassis og motor, for maksimal ytelse. Bistår også det avanserte ABS-bremsesystemet.
Suzuki Launch Control System gir GSX-R1000R-føreren en fordel på starten av racet.
Det nye Suzuki Bi-directional Quick-shift System lar GSX-R1000R-føreren gire kjappere enn noen sinne.

 

Slagvolum (ccm) 999
Motortype 4-takt, 4 sylindre
Boring & Slag (mm) 76,0 x 55,1
Kjølesystem Væskekjølt
Girtype 6-trinns, konstant utveksling
Fjæring foran Teleskopisk opp/ned gaffel, springfjær, oljedemping
Fjæring bak Link type, springfjær, oljedemping
Forbrems Skivebrems, dobbel
Bakbrems Skivebrems
Dekk foran 120/70ZR-17M/C 58V slangeløs
Dekk bak 190/55ZR-17M/C 75V slangeløs
Total høyde 113,0 cm
Total lengde/bredde (tommer) 2045 x 705 mm
Salhøyde 81,0 cm
Bakkeklaring (cm) 13,0
Akselavstand (cm) 140,5
Bensintank (liter) 16
Vekt fulltanket 203

Veiledende pris fra: 269.900,-

Korrigert pris etter AVGIFTSREDUKSJON!



Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste
Sammenlign