Søk

DL1050 V-strom

DL1050RQM0_YVB_Sort_hovedbilde_Suzuki
209.900,-

Nyhet 2020!

Spekket med teknologi og klar for å oppfylle MC-drømmene du har båret på i mange år – nye Suzuki V-Strom 1050 løfter allroadkjøringen til nye høyder! V-Strom 1050 har alt globetrotterhjertet begjærer; en optimal kjørestilling du aldri blir sliten av, balansert chassis med premium støtdemping som gir perfekt komfort, teknikken som gjør deg til en enda bedre motorsyklist og motoren med de akkurat de kreftene du trenger. Finn frem kartet og tegn inn ruten du har drømt om i alle år!

Nye Suzuki V-Strom 1050 frister til mer enn en lange ekspedisjoner gjennom ukjente kontinenter. Den fungerer nemlig like bra i byen og på den lokale favoritt-strekningen, med svingene du elsker å kjøre like mye hver gang. V-Strom 1050 er som en 3-pakning med Kinderegg; den har så mye spennende og smart teknikk at du skulle ønske kjøreturen aldri tok slutt. De positive overraskelsene og de gode opplevelsene står i kø.

Hovedingrediensen til kjøregleden finner du i den gjennomprøvde rammekonstruksjonen og den momentsterke V-twinnen på 1037 kubikk. Twin Spar aluminium-rammen er utviklet gjennom mange år og har aldri vært bedre. Den balanserer vekt og stivhet med optimale kjøreegenskaper på alle typer veier. Det gir fantastiske kjøreegenskaper.

Aluminium-svingarmen bak kontrolleres presist av den fullt justerbare støtdemperen. Ved enkelt å bruke dreiehjulet på demperen definerer du sykkelens egenskaper. Du kan stive den opp dersom du har passasjer og bagasje. Eller du kan gjøre den mykere for mer komfort.

Også foran har V-Strom justerbare dempere. Gaffelen fra KYB tilbyr kjøreopplevelser i toppklasse. Den har justering både for kompresjon og returdemping. I sum kan du sette opp din V-Strom 1050 perfekt for deg og din kjørestil.

Den oppgraderte motoren har fått et 4-trinns kjøreprogram som gir deg som fører bedre utgangspunkt under alle slags forhold og veier. Traction control-systemet registrerer kontinuerlig hastighet på begge hjulene, åpningen på gassen, motorturtall og gir. Systemet reduserer raskt motorkraften dersom det oppdages hjulspinn, ved å justere tenningen og lufttilførselen i motoren.

Føreren kan velge mellom fire ulike moduser: 1, 2, 3 og OFF. Trinnene fra 1 til 3 varierer i hvor mye hjulspinn som tillates.

Mode 1 er det minst sensitive nivået. Systemet tillater til en viss grad hjulspinn, og trinn 1 passer for gode forhold på asfalt.

Mode 2 er et moderat nivå hvor systemets traction control griper inn noe tidligere enn i trinn 1. Trinn 2 er for middels godt veigrep.

Mode 3 er det mest sensitive trinnet, som tillater minst hjulspinn før traction control-systemet griper inn. Mode 3 passer fint for regnføre og veier med generelt dårlig grep.

OFF-modus kobler ut hele traction control-systemet. Her har du som fører full kontroll med kraften på bakhjulet.

Høydepunkter:

  • Helt nytt design, med klare linjer til Rally Dakar og ikonet DR BIG, markedets første skikkelige adventure-sykkel for seriøs offroadkjøring.
  • V-twin-motoren har mer hestekrefter enn noen gang, beholder sitt sterke dreiemoment i området med lavere turtall og tilbyr god drivstofføkonomi.
  • Den har teknologiske nyheter som Ride-by-Wire (elektronisk gasskontroll), traction control (antispinn) med fire sensitive moduser, en tre-trinns Drive Mode Selector (ulike gassresponser) og Suzukis Easy Start System.
  • Helt nytt multifunksjonelt LCD instrumentpanel, med all den informasjonen du trenger for å gjøre kjøreturen perfekt.
  • Ny Tokico Monoblock firestempelkaliper foran, med 310 mm flytende bremseskive, med Suzuki Anti-lock Brake System (ABS) for optimale bremseegenskaper på alle typer underlag og føre.
  • Suzuki originale aluminium-kofferter som tilbehør, for deg som planlegger langturen.
  • Smart USB-kontakt ved instrumentene, til GPS eller telefonen.

Slagvolum (ccm) 1037
Motortype 4-takt, væskekjølt, 90° V-Twin
Boring & Slag (mm) 100,0 x 66,0
Kjølesystem Væskekjølt
Girtype 6-trinns, konstant utveksling
Fjæring foran Teleskopisk opp/ned gaffel, springfjær, oljedemping
Fjæring bak Link type, springfjær, oljedemping
Forbrems Skivebrems, dobbel
Bakbrems Skivebrems
Dekk foran 110/80R-19M/C 59V slangeløs
Dekk bak 150/70-17M/C 69V slangeløs
Total høyde 151,5 cm
Total lengde/bredde (tommer) 2265 x 870 mm
Salhøyde 85,5 cm
Bakkeklaring (cm) 16,5
Akselavstand (cm) 155,5
Vekt 236
Bensintank (liter) 20 liter
Vekt fulltanket N/A

Veiledende pris fra: 209.900,-

Veil. pris for 2020



Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste
Sammenlign