Søk

Brutale 1000 Rush 2020

Brutale_1000_Rush_black-grey-fred_main_MV_7839
499.900,-

Brutale 1000 Rush Sort-Grey-Red

Når designet i seg selv gir deg hakeslepp, hva skal man da konkludere med når man ser de ekstreme tekniske spesifikasjonene til nye Rush 1000? Hør bare her hva denne lekre streetfighteren fra MV Agusta byr på:

•    208 HK (212 HK med baneoppsett)
•    186 kg (tørrvekt)
•    116,5 Nm dreiemoment
•    Toppfart + 300 km/t
•    8-trinns Traction Control
•    Öhlins EC elektronisk justerbare støtdempere

Nye MV Agusta Rush 1000 har så mange detaljer og lekre løsninger at det er lett å glemme å puste når man studerer skjønnheten. MV Agusta har produsert lekre nakenmodeller i mange år, men Rush 1000 tar med sin svart-rød-krom-kombinasjon det visuelle til helt nye høyder. Det er nesten umulig å ta øynene bort fra den italienske konstruksjonen. Se bare på den lekre CrMo stålrørrammen, den mattsvarte enkelbaksvingarmen og alle karbondetaljene. For ikke å snakke om den lekre gullfargede gaffelen foran!

Men MV Agusta Rush 1000 handler om mye mer enn det øyet blir blank av. Hva passer vel bedre enn å sprenge alle fysiske MC-grenser når det legendariske merket feirer 75 år som motorsykkelprodusent! Den spinnville motoren danner grunnlaget i Rush 1000. Rekkefireren på 998 kubikk har fått ekstreme 208 hestekrefter. Og når den settes opp med det medfølgende race-kitet, så strømmer det til fire nye hester.

Vekten på Rush 1000 er presset ned til imponerende 186 kilo. Det gir godt over 1 hestekraft per kilo motorsykkel. Du skal ikke veldig mange år tilbake før det var en fjern og uoppnåelig drøm på slike sykler. Nå bryter altså MV Agusta grensen med god margin, på en ellevill streetfighter. Utstrakt bruk av eksklusive materialer sørger for at det er mulig å ende opp med så lav vekt.

Det følger med et eget racing-kit til Rush 1000:
•    Titanium racing eksosanlegg med doble bakpotter – alt med eget oppsett for ECU
•    Karbonfiber passasjersete-cover
•    Spesialdesignet racing-bensinlokk
•    CNC frembrems- og clutch-hendler
•    Paddock stand
•    CNC fotpinner
•    Spesialdesignet presenning
•    Z15 drev

Høydepunkter:
•    Ekstreme motorytelser på 208 HK (212 med race-kit)
•    Ellevill akselerasjon
•    Toppfart på over 300 km/t
•    Öhlins støtdempere (elektronisk justerbare)
•    Öhlins styredemper (elektronisk justerbar)
•    Pirelli Super Corsa dekk for optimalt grep
•    Cruise Control
•    Bluetooth
•    GPS
•    Motor og støtdempere settes opp ved hjelp av MVride App
•    Launch Control
•    Wheelie Control (FLC)

Slagvolum (ccm) 998 ccm3
Motortype 4 sylindre, 4-takt, 16 ventiler
Boring & Slag (mm) 79 x 50,9
Effekt (HK) 208 Hk
Girtype Kasettype, 6 gir
Fjæring foran Öhlins Nix Opp-ned gaffel, justerbar
Fjæring bak Öhlins enkel demper
Forbrems Dobbel skivebrems
Bakbrems Enkel stålskivebrems
Dekk foran 120/70 ZR17M/C (58W)
Dekk bak 200/55 ZR17M/C (78W)
Total lengde/bredde (tommer) 2080 x 805 mm
Salhøyde 845 mm
Bakkeklaring (cm) 141 mm
Akselavstand (cm) 1415 mm
Vekt 186 kg tørrvekt
Bensintank (liter) 16 liter

Veiledende pris fra: 499.900,-

Veil. for 2020



Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste
Sammenlign