DL650X V-Strom

75hk
Effekt
643ccm
Slagvolum
20liter
Tankvolum
Suzuki MC

DL650X V-Strom

Varenr.: model-DL650XAM2
Farge:
Veil. utsalgspris fra
124,900,-
Frakt og klargjøring kan tilkomme

En av verdens mest suksessfulle motorsykler blir enda bedre! Suzuki V-Strom 650 (DL 650) har i mange år vært et smart valg for turkjøring, pendling og generell motorsykkelkjøring for tusenvis av fornøyde MC-førere over hele verden. Også her hjemme i Norge har den vært en populær modell. Og det er ikke uten grunn. En mer lettkjørt og balansert motorsykkel er det vanskelig å finne. Årets utgave har fått mange oppgraderinger og i sum fremstår V-Strom 650 som en helt ny sykkel. Motoren er blant annet ny og hele sykkelen er slanket både i vekt og i bredde. Det riktige offroad-designet avslører det tette slektskapet med storebror V-Strom 1000. En oppreist og naturlig kjørestilling, et komfortabelt sete, myk motorkarakter, gode støtdempere og behagelig vindskjerming skaper en stressfri kjøreopplevelse uansett hvor du er på vei. Om det er i byen, på landeveien eller på motorveien, så er V-Strom 650 en pålitelig følgesvenn som yter maksimalt for å gi deg de beste opplevelsene. Nye V-Strom 650 har økt effekt og har fått ytterligere forbedret drivstofføkonomi – i tillegg til at de nye strenge utslippskravene er innfridd. Motoren har Suzuki hentet fra SV650. Et smart valg! Her er nemlig de riktige egenskapene prioritert. Den er lettkjørt og har en meget fin effektkurve. Nye kamakslinger bidrar til ren kraft gjennom hele effektregistret og nye stempler og sylindre gir touringklassens beste levetid. Nytt slankere eksosanlegg sparer vekt, bidrar til mer sentralisering av balansepunktet og sparer plass til koffert ved hekken. Her bak kan du forøvrig plassere Suzukis lekre alu-kofferter (topp + begge sider) som til sammen rommer hele 120 liter! Nye V-Strom 650 har Suzuki Traction Control med tre ulike innstillinger: Trinn 1 griper litt inn, men tillater lett sladding. Trinn 2 griper inn tidligere og gir større trygghet. OFF er helt utkoplet. I tillegg bidrar solide ABS-bremser til trygg kjøring på utfordrende underlag. Legg også merke til Low-RPM Assist som bidrar til at motoren går sømløst også ved lave turtall. En fin assistent for både ferske og mer erfarne førere. Den nye vindskjermen kan enkelt og uten verktøy justeres i tre ulike posisjoner. Og det nye LCD-displayet byr på en hel rekke informasjon som gjør kjøreturen enklere for deg som fører.

Motor
Effekt
71 hk / 52 kW
Slagvolum
643 ccm
Tankvolum
20 liter
Boring/slag
81 x 62 mm
Sylindere
Dobbel
Mål og vekt
Setehøyde
83 mm
Vekt
213 kg
Bakkeklaring
17 mm
Akselavstand
1560 mm
Bredde
830 mm
Høyde
1400 mm
Lengde
2275 mm
Egenskaper
Farge LCD-skjerm
Nei
Cruise control
Ja
Flere kjøremodus
Ja
ABS
Ja
Lav RPM-assist
Nei
12v-uttak
Ja
Annet
Årsmodell
2022
App
Nei
Utslipp
100 g/km
Drivstofforbruk
4,2 liter per 100 km
  • Sofistikert V-Twin ytelse

    Oppdatert V-twin på 645 kubikk, med solid kraft både i bunn- og mellomregister. To tennplugger per sylinder og mer effektiv bensininnsprøytning gir lavere forbruk, med mindre utslipp og mer effekt.

  • Avansert traction control

    Suzuki Traction Control gir deg trygghet og optimalt grep i alle situasjoner med sine 3 ulike moduser; Trinn 1, Trinn 2 og OFF.

  • Råtøft design

    Designspråket til DL650X V-Strom skiller seg ut i mengden, særlig med det karakteristiske nebbet.

  • Justerbar vindskjerm

    Vindskjermen til DL650X V-Strom kan justeres opp og ned i tre ulike posisjoner. Finn den optimale høyde for deg for å sikre den mest behagelige kjøreturen.

Galleri